۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85459500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دهلران پرداخت شد

ایلام- ایرنا- فرماندار ویژه دهلران گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، « لطیف صادقی» روز یکشنبه در دیدار با مدیر صندوق کار آفرینی امید استان ایلام، اظهار کرد: این تسهیلات منجر به اشتغالزایی برای ۱۱۰ نفر در این شهرستان شده است.

وی بر لزوم حمایت صندوق کار آفرینی امید از کارآفرینان در حوزه طرح های نیمه تمام تاکید کرد و خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در بخش های مختلف و متناسب با شرایط این شهرستان شد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره اقدامات و فعالیت های صندوق کارآفرینی امید در راستای تسهیل در زمینه ایجاد اشتغال، ابراز کرد: بایستی زمینه ای فراهم شود که روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان این شهرستان تسهیل شود.

صادقی با اشاره به ضرورت احداث ساختمان صندوق کار آفرینی در این شهرستان با توجه به اجاره ای بودن مکان آن، افزود: اختصاص زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز این زمین فراهم خواهد شد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان ایلام نیز از این نشست، اظهار کرد: عمده فعالیت صندوق پرداخت تسهیلات اشتغال خرد در شهرستان است، بطوری که در سه سال، بیش از ۲ برابر مدت مشابه گذشته، تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است.

«مرتضی دالوند» تصریح کرد: در سه سال گذشته ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان پرداخت شده است

وی بر ضرورت حمایت از صندوق کار آفرینی تاکید کرد و گفت: اعتبارات شهرستان به سمت صندوق سوق داده شود تا بتوانیم از همان محل برای همان شهرستان تسهیلات پرداخت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha