۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85459467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق توسط دریابانی آبادان توقیف شد

آبادان - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۲ فروند شناور صیادی متخلف و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس توسط دریابانی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبرگزاری پلیس سردار لطفعلی پاکباز روز یکشنبه اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه بیان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی استان خوزستان خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha