استاندار اصفهان: توسعه شهری در گرو توجه به پروژه‌های زیربنایی است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: توجه هرچه بیشتر مدیریت شهری به پروژه‌های زیربنایی و بطورکلی مباحث ریشه‌ای ضروریست زیرا این کار به توسعه منطقه می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز یکشنبه با حضور در یکصد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز ملی شوراها» افزود: برای مثال اگر مدیریت شهری برای خط ٢ قطار شهری وقت بیشتری بگذارد نسبت به کارهای سطحی و جزیی اثربخشی بهتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: بسیاری از شوراها نگاه خاصی به عملکرد شوراهای کلانشهرها به ویژه اصفهان دارند بنابراین اقدامات در اصفهان الگویی برای سایر مناطق کشور است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: توجه به مقوله‌های زیست محیطی، تأمین انرژی، منابع آب و مباحث حمل و نقل عمومی جزو دیدگاه‌های شورای شهر اصفهان به شمار می رود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شوراها جلوه‌ای از مشارکت مردم هستند و فعالیت آنها زمینه تحکیم پایه‌های نظام را فراهم می کند.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: دولت و نهادهای مربوطه، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند و همکاری همه آنها با یکدیگر سبب توسعه خواهد شد.

محمدجواد توحیدی راد افزود: اگرچه نگاه ما استانی است، اما برای معضلاتی مانند خشکی‌های متعدد رودخانه زاینده‌رود در اصفهان غصه می خوریم ولی امیدواریم اتفاقات خوبی در این پیوند بوقوع بپیوندد.

به گزارش ایرنا، نهاد شورا در سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) به شورای انقلاب، در نهم اردیبهشت سال ۱۳۷۸، با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha