۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85459356
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲ میلیون لیتر نفتگاز بهاره به کشاورزان خراسان شمالی اختصاص یافت

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: بهار امسال ۱۲ میلیون لیتر سوخت نفت گاز برای مصرف ماشین آلات کشاورزی استان اختصاص یافت که توزیع آن در حال انجام است.

سیدرضا احمدنیا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشاورزان با ثبت نام در سامانه "سدف" می توانند برای دریافت سوخت مورد نیاز فعالیت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به توزیع ۴۴ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی استان در سال گذشته گفت: پارسال ۵۳ هزار و ۶۰۰ درخواست در سامانه سدف در بخش کشاورزی این استان ثبت و نفتگاز در بخش ماشین‌آلات کشاورزی استان تامین و توزیع شد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۱۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ماشین های کشاورزی در استان وجود دارد که نیمی از آن فرسوده است و از مجموع این تعداد دستگاه حدود ۱۵ هزار تراکتور، ۱۸۰ دستگاه کمباین و مابقی نیز انواع تیلر ها و دنباله بندها هستند که نیمی از این دستگاه ها بیش از ۱۳ سال عمر مفید دارند.

توزیع ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان

احمدنیا گفت: ۹۰۰ میلیون لیترانواع فرآورده نفتی پارسال در استان توزیع شد که این رقم نسبت به سال ماقبل ۱۲ درصد افزایش دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: میزان توزیع بنزین در این مدت حدود ۳۲۰ میلیون لیتر ثبت شد که ایم رقم نسبت به سال ماقبل ۱۲ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به کاهش مصرف نفتگاز در نیروگاه شیروان در سال گذشته گفت: مصرف نفتگاز در این نیروگاه پارسال‌ ۲۹۷ میلیون لیتر بود که این رقم در مقایسه با سال ماقبل ۲۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش ایرنا، ظرفیت ناوگان حمل و نقل شرکت ملی پخش فرآورده های نفی خراسان شمالی بیش از ۱۵۰ دستگاه نفتکش است که جابجایی و توزیع سوخت را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha