۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85459032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تدوام پیامدهای روانی طوفان الاقصی/ خودکشی یک صهیونیست دیگر

تهران- ایرنا- با گذشت بیش از شش ماه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، پیامدهای روحی و روانی آن برای صهیونیست ها همچنان ادامه دارد و رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که یک صهیونیست دیگر خودکشی کرده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری «سما»، یک کارمند زن مرکزهای تماس های سازمان موسوم به «ستاره داوود» که صبح هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در محل کار خود حاضر بود، به خاطر فشار روانی ناشی از حوادث آن روز خود را حلق آویز کرد.

این کارمند صهیونیست که در روز هفتم اکتبر صدها تماس از سوی صهیونیست های وحشت زده دریافت کرده بود، در منزل شخصی خود در شهرک «رمات گان» در شرق تل آویو به زندگی خود پایان داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اخیرا در گزارشی اعلام کرد که ۵۲۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در پی عملیات طوفان الاقصی دچار اختلالات روانی شده‌اند و به درمان اختلال استرس پس از حادثه (PTSD) در پی عملیات هفتم اکتبر و جنگ علیه غزه نیاز دارند.

پیش تر وب سایت صهیونیستی «واللا» تحقیقاتی را منتشر کرده بود که بر اساس آن یک هزار و ۶۰۰ نظامی و افسر رژیم اسرائیل از آسیب‌های روحی جنگ رنج می‌برند که بر اساس این تحقیقات، حداقل ۲۵۰ نفر از آنها از جنگ مرخص شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha