شهرآورد اصفهان در روز رویارویی سپاهان با پلیمر خلیج فارس + فیلم

اصفهان- ایرنا- هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان، عصر فردا(دوشنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود، اصفهان میزبان دیدار «سپاهان نوین» با «گیتی پسند» در شهرآورد هندبال این شهر است و «فولاد مبارکه سپاهان» نیز به مصاف «پلیمر خلیج فارس» می‌رود.

به گزارش ایرنا، هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران پس از وقفه‌ای ۱۰ روزه عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان (۲ دیدار)، گچساران، کرمان، اراک و کازرون پیگیری می‌شود و اصفهان بار دیگر شاهد برگزاری شهرآورد هندبال بین تیم‌های سپاهان نوین و گیتی پسند و مصاف طلایی‌پوشان سپاهان با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهد بود.

شهرآورد اصفهان با چاشنی جدال متفاوت میان بالا و پایین جدول

تیم‌های هندبال سپاهان نوین و گیتی‌پسند اصفهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نوزدهم در یک جدال حساس باید از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن «۲۵ آبان» مجموعه‌ ورزشی نقش‌جهان رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

تیم هندبال گیتی‌پسند با ثبت ۱۴ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست در ۱۸ هفته گذشته توانسته است بدون احتسابات امتیازات تشویقی فدراسیون با وجود ۳۰ امتیازی که در میدان بدست آورده بالاتر از تیم شهید شاملی کازرون در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

اگر امتیازات ۲ تیم با احتساب تشویقی فدراسیون در نظر گرفته شود، تیم اصفهانی با کسب ۳۱ امتیاز و بدلیل تفاضل‌گل کمتر نسبت به «نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون» در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

گیتی پسند اصفهان بر خلاف رقیب خود، تیم «نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون» از امتیاز تشویقی فدراسیون برای شرکت در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان برخوردار نیست و تنها بدلیل شرکت در مسابقات هندبال جوانان پسر از یک امتیاز تشویقی فدراسیون بهره‌مند می‌شود.

شهرآورد اصفهان در روز رویارویی سپاهان با پلیمر خلیج فارس + فیلم

شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند، پس از آن‌که در هفته هجدهم لیگ برتر با شکست آلومینیوم اراک به چهاردهمین برد فصل خود دست یافتند در تعطیلات ۱۰ روزه لیگ‌ برتر تمرینات مستمر خود را دنبال کردند و با پیگیری کارهای تاکتیکی و تکنیکی خود را مهیای چهار دیدار سخت پیش‌رو کرده‌اند.

بازیکنان گیتی‌پسند پس از جدال فردا عصر با سپاهان‌ نوین، باید سه هفته متوالی با نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون، سپاهان اصفهان و مس کرمان صف‌آرایی کنند که نتیجه همه این بازی ها برای تعیین رتبه آن‌ها بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

از طرفی فولاد سپاهان نوین برای فرار از چند باخت اخیر که روند رو به رشد تیم را متزلزل کرد در حالی میزبان همشهری خودی گیتی پسند است که هفته گذشته مقابل «فرازبام خائیز دهدشت» در یک بازی حساس و پرفشار موفق به پیروزی نشد و نتیجه را با پنج امتیاز اختلاف و با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به میزبان واگذار کرد.

سپاهان نوین هم اکنون با پنج برد و ۱۳ باخت، ۱۰ امتیازی است و در رتبه نهم جدول ۱۲ تیمی سی‌ و ششمین دوره مسابقات لیگ‌ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران قرار دارد.

بدون تردید بازیکنان گیتی پسند عصر فردا بازی آسانی مقابل همشهری خود پیش رو ندارند بویژه آنکه شاگردان رحیمی‌زاده ثابت کرده‌اند تیم دست و پا بسته ای نیستند و بردی که طلایی پوشان ۱۶ اسفند پارسال مقابل نایب قهرمان فصل گذشته و رقیب کنونی گیتی پسند بدست آوردند، شاهد این مدعاست.

به هرحال می توان پیش بینی کرد با توجه به شناخت چندین ساله کادر فنی و بازیکنان ۲ تیم سپاهان نوین و گیتی پسند، فردا شاهد جدالی دیدنی بین ۲ تیم بالا و پایین جدول باشیم.

فیلم زیر روایتگر تمرینات تیم گیتی پسند اصفهان پیش از شهرآورد هندبال اصفهان است.

سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس، رقابت همسایه‌های نزدیک در جدول رده‌بندی

در دیگر دیدار حساس‌ هفته نوزدهم که در اصفهان برگزار می شود، تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان «پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد» است.

فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که امسال نتوانسته روزهای اوج خود را تکرار کند، هم اکنون با ۱۱ برد، پنج باخت و ۲ تساوی در رده چهارم و تیم خرم آبادی نیز با ۱۰ برد، هفت باخت و یک تساوی در رده ششم جدول رقابت ها قرار دارند.

هر ۲ تیم از امتیازات تشویقی فدراسیون هندبال برخوردار شدند و در چهار هفته پایانی لیگ برتر بدنبال کسب جایگاهی بالاتر هستند.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، هفته هجدهم موفق شد در یک دیدار نزدیک مقابل زغال‌ سنگ طبس با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی برسد و جایگاه چهارمی خود در جدول رقابت ها را تثبیت کند درحالیکه این تیم در هفته هفدهم در یک بازی برابر و نزدیک نتوانست «صنعت مس» صدرنشین را شکست دهد و برد میلی‌متری را تقدیم کرمانی‌ها کرد.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز در هفته هجدهم میزبان تیم هندبال شهید شاملی کازرون بود؛ تیم کازرونی که در رقابت تنگاتنگ با گیتی پسند اصفهان است از ابتدا نتیجه بازی را به نفع خود پیش برد و در نهایت موفق شد با اختلاف چهار امتیاز و با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ پلیمر را مغلوب خود کند.

هرچند احتمال صعود سپاهان به جمع سه تیم بالای جدول منوط به از دست دادن امتیاز تیم های بالای جدولی گیتی پسند و شهید شاملی کازرون است ولی قرعه سخت گیتی پسند در چهار هفته پایانی امیدهای طلایی پوشان را حفظ کرده است.

سپاهان در بازی فردا دنبال کسب پیروزی است تا جایگاه خود در بین چهار تیم بالای جدول را مستحکم‌تر کند.

شهرآورد اصفهان در روز رویارویی سپاهان با پلیمر خلیج فارس + فیلم

دیدار خارج خانه سربازان پرواز هوانیروز اصفهان با نفت‌ و گاز گچساران

تیم پرواز هوانیروز اصفهان که تا این جای لیگ برتر هندبال نتوانسته است نتیجه درخشانی بدست آورد، عصر فردا در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم به مصاف نفت‌ و گاز در گچساران می رود و برای فرار از سقوط، به پیروزی در این بازی خارج خانه می اندیشد.

در سوی دیگر میدان، تیم نفت‌ و گاز که هفته گذشته مقابل صنعت مس کرمان صدرنشین صف‌آرایی و در نهایت در یک بازی نزدیک و حساس با اختلاف تنها ۲ گل نتیجه را واگذار کرد، بدنبال افزایش امتیازات و ارتقا جایگاه خود در جدول است.

هوانیروز اصفهان هفته پیش نیز مهمان پیکان خراسان بود که در آن بازی، میزبان از ابتدا پیش افتاد و سربازان هوانیروز نیز موفق به کم کردن اختلاف نشدند تا در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ امتیاز این دیدار را به سبزواری ها تقدیم کردند.

شهرآورد اصفهان در روز رویارویی سپاهان با پلیمر خلیج فارس + فیلم

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شد.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با هفت، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام خاییز دهدشت با چهار امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر پیش از برگزاری بازی های هفته نوزدهم به قرار زیر است.

شهرآورد اصفهان در روز رویارویی سپاهان با پلیمر خلیج فارس + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha