بازدید منتخب مجلس شورای اسلامی از دفتر ایرنا شرق کرمانشاه

کنگاور - ایرنا - منتخب مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین از دفتر ایرنا شرق کرمانشاه بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای این دفتر آشنا شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام «وحید احمدی» در جریان بازدید خود از دفتر ایرنا، اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور، فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه اطلاع رسانی خدمات نظام و کشور بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: دفتر ایرنا شرق کرمانشاه فرصت بی نظیری برای انعکاس و پیگیری مشکلات مردم و انتقال آنها به مدیران مربوطه و نماینده‌های مجلس است.

در این بازدید که فرماندار و بخشدار مرکزی کنگاور، نیز حضور داشتند، منتخب مردم در مجلس دوازدهم از نزدیک در جریان چگونگی تهیه، پردازش و انتشار تولیدات خبری و تصویری خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت و با خبرنگار این دفتر دیدار کرد.

دفتر ایرنا شرق استان کرمانشاه با مرکزیت کنگاور و با پوشش اخبار و رویدادهای شهرستان‌های صحنه، هرسین و سنقر فعالیت خود را از دهه فجر سال گذشته آغاز کرده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هم اکنون یک دفتر رسمی نیز در شهرستان مرزی قصرشیرین دارد که غرب استان کرمانشاه را پوشش می دهد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha