۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳
کد خبر: 85458819
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بوندسلیگا؛ دورتموند در ردبول‌آرِنا لِه شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۳
کد خبر: 85458819
بوندسلیگا؛ دورتموند در ردبول‌آرِنا لِه شد

تهران- ایرنا- رقابت‌های بوندسلیگای آلمان در حالی پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال دورتموند شکست سنگینی را مقابل لایپزیش متحمل شد.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، هفته سی‌ویکم لیگ باشگاه‌های آلمان امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در حساس‌ترین دیدار این هفته بوندسلیگا تیم‌های لایپزیش و دورتموند به مصاف یگدیگر رفتند. دورتموند در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که چند روز دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاریس‌سن‌ژرمن بروند.

دورتموند در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و شکست سنگینی را متحمل شد. لایپزیش که برای گرفتن سهمیه آخر لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی دارد، در خانه و با حمایت تماشاگران خود دست به آتش‌بازی زد و رقیب خود را با نتیجه ۴ بر یک در هم کوبید.

جیدون سانچو گل اول بازی را برای دورتموند به ثمر رساند. این بازیکن با شوتی استثنایی دروازه لایپزیش را باز کرد تا یکی از زیباترین گل‌های هفته شکل بگیرد. سه دقیقه بعد ایکوما اوپندا بازی را به تساوی کشاند، هرچند پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت ‏اما VAR این گل را پذیرفت تا کار با تساوی ۱-۱ دنبال شود. ‏در حالی که ۲ دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول سپری شده بود، بنجامین سسکو دروازه دورتموند را باز کرد تا نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد.

بوندسلیگا؛ قهرمان در ردبول‌آرِنا لِه شد

نیمه دوم با شروع طوفانی لایپزیش همراه شد و محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ برای سومین بار توپ را وارد دروازه میهمان کرد. در دقیقه ۸۰ لایپزیش تیر خلاص را شلیک کرد و کریستوف بوامگارتنر چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا شبی رویایی را برای هواداران تیمش رقم بزند.

در یکی از دیگر دیدارهای مهم این هفته لیگ باشگاه‌های آلمان، بایرن مونیخ در شرایطی به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت که باید روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود. بایرن در خانه به دنبال این بود تا شکست بازی رفت را از اینتراخت بگیرد. مونیخی‌ها خیلی زود و در دقیقه نهم مسابقه به گل رسیدند. پاس عالی کنراد لایمر در دهانه دروازه به هری کین رسید تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه ۲۰ بازی به تساوی کشیده شد. وگو اکیتیکه از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد. در دقیقه ۵۸ خطای مدافعان اینتراخت روی مولر باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد تا بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر یک پیروز این دیدار باشد.

بوندسلیگا؛ قهرمان در ردبول‌آرِنا لِه شد

نتیجه دیگر دیدارهای این هفته بوندسلیگا به شرح زیر است:

آگزبورگ (صفر) - وردربرمن (۳)

گلزنان : رومانو اشمید، ماروین داکش، اولیویر دمان

فرایبورگ (یک ) - ولفسبورگ (۲)

گلزنان: سباستین برنائو (گل به خودی) و مکسیمیلین آرنولد و مکسنس لاکروا برای ولفسبورگ

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha