استاندار: مشکلات لرستان با عزم همگانی برطرف می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مشکلات این استان با عزم همگانی برطرف می‌شود که در این راستا نیازمند همدلی، وحدت و یکپارچگی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان اظهار کرد: برخی مواقع در ۴۰ سال عمر انقلاب، غفلت کرده‌ایم و از ظرفیت مردم استفاده نشده در حالیکه هر زمان از این ظرفیت بهره بردیم پیروز میدان شدیم که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

وی ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به خوبی به وظایف خود عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف شناسایی، تا توسعه محقق شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه را به همراه داشته باشد گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به جامعه باید پیوست دینی و انقلابی داشته باشد.

شفقت افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد که سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

وی ادامه داد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضروری است.

استاندار لرستان اظهار کرد: آسیب های این استان، اراده را برای توسعه و خدمتگزاری ضعیف می کند بنابراین باید شناسایی و برطرف شود چراکه اگر مشکلات را با عزم واحد برطرف کنیم مردم نیز اعتماد خواهند کرد.

استاندار: مشکلات لرستان با عزم همگانی برطرف می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: در کنار دولت برای آبادانی و توسعه استان ایستاده‌ایم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سردار نعمت الله باقری افزود: تمامی مجموعه های مرتبط با سپاه لرستان تلاش خود را برای برطرف کردن محرومیت این استان انجام می‌دهند و به دولت کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از پروژه‌های در دست اقدام توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود که اکنون چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی درحال اجرا می‌باشد همچنین تفاهم نامه ۶۸ هزار میلیارد ریالی کشاورزی با مجموعه جهاد امضا شده است.

سردار باقری گفت: اقدامات لازم برای تخلیه پادگان امام حسین (ع) در راستای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک مهیا شده است اما باید امکانات برای تکمیل سایت جدید سپاه فراهم شود تا بتوانیم مجموعه را در اختیار میراث فرهنگی قرار دهیم.

به گفته وی ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر سال گذشته از لرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha