۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب اختصاص یافته است

قصرشیرین- ایرنا- معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تزریق و خریداری ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب طی ۲ سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صادق کریمی» روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان الزهرا (س) و مراکز بهداشتی درمانی گیلانغرب با حضور معاونان بهداشتی، توسعه، غذا و دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، فرماندار و جمعی از مسوولان بهداشت و درمان گیلانغرب افزود: هم اکنون بیمارستان الزهرا (س) و مرکز شبانه روزی بخش گواوراز توابع این شهرستان به هشت نفر پزشک عمومی، برخی تخصص ها و دستگاههای دی سی شوک و نوار قلب تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان الزهرا (س) به عنوان تنها بیمارستان شهرستان گیلانغرب نیز نصب شده و از ابتدای خردادماه به بیماران ارائه خدمات خواهد نمود و نیاز مراجعه بیماران را به شهرستان های همجوار و یا مرکز استان و بُعد مسافت برطرف خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: احداث ساختمان مرکز بهداشتی درمانی دهستان محروم ویژنان به اتمام رسیده و این پروژه هم اکنون تحویل شده که به زودی این دهستان برای نخستین بار از این نعمت برخوردار خواهد شد.

«علیرضا نظری» سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز با تشریح مشکلات بخش بهداشت و درمان در سطح این شهرستان خواستار مساعدت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بویژه کمبودها و نارسایی های موجود در بیمارستان الزهرا (س) شد.

دکتر «باقرزاده » سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: مشکلات دارویی بیمارستان الزهرا (س) نیز با ایجاد داروخانه برون سپاری بخش خصوصی در محل بیمارستان تا هفته آینده برطرف می شود.

بیمارستان ۹۶ تخت خوابی الزهرا (س) گیلانغرب، در حال حاضر، ۴۰ تخت خواب فعال دارد و دارای بخش های بستری زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، اطفال، قلب و عروق، درمانگاه بیهوشی، درمانگاه روان پزشکی است.

گیلانغرب بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha