دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85458345
دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت :متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

محموله ۶۰ میلیارد ریالی پارچه در بروجرد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت:یک دستگاه تریلر حامل سه هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد توقیف شد.

ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف سه هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریالی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت های لبنی شهر خرم آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیر مجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانویی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی بیان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان می باشد.

سارق باغ ویلاهای دورود دستگیر شد

فرمانده انتطامی دورود گفت: سارق باغ ویلاهای دورود دستگیر و به هفت فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ مجتبی نوریان گفت: در پی سرقت از باغ ویلاها در سطح شهرستان دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه ژان با پیگیری ها واقدامات اطلاعاتی همه جانبه نهایتا موفق به شناسایی یک سارق شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

نوریان ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و مواجهه شدن با دلایل ومستندات به هفت فقره سرقت باغ ویلاها معترف که محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha