۶۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه سلمان این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عوضعلی فقیری روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با تبریک هفته های عقیدتی سیاسی، معلم و کارگر اظهارکرد: امام راحل دهم اردیبهشت روز شهادت عالم گران‌قدر شهید مطهری را به نام روز عقیدتی سیاسی نامیدند تا از اندیشه‌های بزرگ او بتوانیم بهره ببریم.
وی ادامه داد: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سه مرحله شامل قبل از هفته، روز شمار هفته و بعد از این هفته اجرا می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۰ عنوان برنامه در ستاد سپاه سلمان، نواحی، حوزه ها، پایگاه‌ها و کانون‌ها به‌تناسب قشرهای ۲۲ گانه برگزار می‌شود.
وی افزود: چهار عنوان برنامه شاخص که قبل از این هفته آغاز می‌شود؛ تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی محورهای پیش‌بینی‌شده و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامیداشت شأن معلمان انجام می‌شود.
سردار فقیری تشریح کرد: هشت اردیبهشت‌ماه تحت عنوان گفتمان مطهر شهید مطهری خودسازی، جامعه‌سازی و انسان‌سازی شروع می‌شود ویژه برنامه‌هایی برای نسل جوان پیش‌بینی‌شده است.
وی ادامه داد: دهم اردیبهشت مکتب مطهر که مکتب انقلاب و بسیج در همه حوزه‌ها بویژه بسیج اساتید و فرهنگیان انجام می‌شود برگزاری نشست، کرسی و تجلیل از مدیران و معلمان نمونه در این روز انجام می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: برگزاری حلقه های صالحین، نشست‌های تربیت تعالی با موضوع شعار سال برگزار می‌شود تا مشکلات و موانع رفع و مطالبه‌گری از ارگان‌های مختلف انجام شود

وی افزود: روز سه‌شنبه مشق مطهر شهید مطهری پژوهش و تولید علم است که ویژه برنامه‌هایی توسط حوزه‌های علمی، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و ارگان‌های دانشجویی برگزار می‌شود، همچنین فراخوانی برای تجلیل از پژوهشگران نمونه، نواختن زنگ انشا مطهر در مدارس و نشست‌های گفت‌ وگو پیرامون حجاب از دیگر برنامه های مورد نظر است.
سردار فقیری مطرح کرد: همایش هادیان سیاسی و حلقات صالحین در رابطه‌ با موضوعات پژوهشی با تفکر شهید مطهری و تولید پوستر و عکس‌نوشته نیز در این روز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه همایش مطهر شهید مطهری قرآن، عترت و ولایت با تجلیل از فرماندهان و هادیان سیاسی انجام می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۱۳ اردیبهشت یاد مطهر، شهید مطهری شهدا و ولایت‌مداری است برنامه غبارروبی و عطرافشانی از مزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha