نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است

تهران - ایرنا - خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا با اشاره به ضرورت فرزندآوری برای آینده جامعه گفت: نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت؛ سید جلال الدین محمدیان خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت و عنوان کرد: امر مشخصی است که نسل های ما پیر می شوند و نسل ها باید تازه و پویا شوند، هر کس به اندازه سطح درکش باید این را بپذیرد که جامعه نیاز به نیروی جوان و پویا دارد.

وی با بیان اینکه این مساله را دولت باید با سیاست های جدید تشویقی برای مردم جدی بگیرد و همین جایزه و رویکردهایی از این دست می توانند اثرگذار باشد، اظهارداشت: جوانی که به لحاظ مالی و اقتصادی شرایط معمولی داشته باشد و بتواند هزینه یک یا چند فرزند را بدهد، قطعا از فرزندآوری روی گردان نیست، چراکه فرزندآوری یک امر ذاتی و سرشتی است.

محمدیان با تاکید بر اینکه صحبت هنرمندان با موضوع فرزندآوری در تشویق جامعه برای این امر اثرگذار است، گفت: هنرمند هم لازم است دراین عرصه به میدان بیاید و اظهار نظر کند، من با این سیاست موافق هستم و آن را اعلام می کنم؛ سایر هنرمندان به عنوان اشخاص آگاه و الگو باید اظهارنظر کنند، تا تشویقی برای جامعه باشد و برای ازدیاد نسل پیشگام شوند.

به گزارش ایرنا، دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha