۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85458187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم در زنجان پیش‌بینی شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای بیش از ۵۰ برنامه برای بزرگداشت مقام معلم در این استان با رویکرد مدرسه محوری پیش‌بینی شد.

علی اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می کنیم تا سمت و سوی برنامه ها در راستای ارتقای منزلت و جایگاه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

اسماعیلی ‌افزود: شعار هفته معلم امسال با عنوان «همه ما مدیون توییم» تعیین شده که طبق این شعار باید زحمات و فداکاری های فرهنگیان را بیش از پیش قدر دانست و به جامعه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه وقتی به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود به جایگاه تعلیم و تربیت نیز احترام گذاشته می شود، اظهار داشت: معلمان مسوولیت خطیر و سنگین انسان سازی را برعهده دارند و دانش آموزان به مثابه امانت در نزد آنان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: یک معلم همان گونه که این وظیفه و مسوولیت سنگین را بر دوش می کشد، در قبال این مسوولیت نیز انتظاراتی دارد که برآورده کردن آنها نیازمند یاری و مساعدت است.

وی به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز ۱۲ اردیبهشت اشاره کرد و ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از دیگر برنامه های هفته معلم در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha