۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85457991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار بومهن: ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز شهرداری است+فیلم

پردیس - ایرنا - شهردار بومهن گفت: ساخت وسازهای غیر مجاز که در مناطق مختلف شهر اتفاق می افتد خط قرمز ما است و بی اغماض با آن برخورد قانونی می کنیم.

عبدالله میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غیر استانداربودن ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر پرخطر بودن، مشکلات زیادی را برای شهرداری و سایر شهروندان ایجاد می کند.

وی ادامه داد: کم شدن عرض معابر یکی از مشکلاتی است که ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر ایجاد می کند و در سنوات آتی برای شهروندان مشکل ساز خواهد شد.

شهردار بومهن ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، خاطر نشان کرد: شهروندان گزارشات خود را در حوزه ساخت و ساز به سامانه ۱۳۷ شهرداری، پلیس ساختمان و یا بخش بازرسی شهرداری اطلاع بدهند.

میرزایی با بیان اینکه پروژه آسفالت معابر شهری در دست اقدام و اجرا است، توضیح داد: بر اساس وعده داده شده به شهروندان در خصوص اجرای آسفالت پس از فصل بارش ها آسفالت ریزی در چند نقطه از شهر در حال اجرا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای روکش آسفالت دریک مسیر از بلوار امام خمینی (رض) به سمت رودهن و خط کشی مسیرپس از اتمام آسفالت ریزی، کاتر زنی و لکه گیری مناطق شهر آباد و ترک آباد و لکه گیری خیابان های بهار، سپاه و طلایی در دست اقدام است.

شهردار بومهن گفت: محدوده خروجی شهر بومهن به سمت آزاد راه رمپ اجرا شده بود و در حال اجرای لوپ هستیم و دیوار کشی این محدوده با هدف زیبایی و استحکام بخشی در حال اجرا است.

میرزایی افزود: بهسازی کف پوش سوله ورزشی واقع در پارک شقایق درحال اجرا است که پس از اتمام بعد از وقفه چند ساله در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با بیان ضرروت افزایش سرانه ورزشی شهر بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه وجوانان سالم داشته باشیم باید برای افزایش سرانه ورزشی شهر اقدام کنیم و مکانهای ورزشی را در اختیار جوانان قرار بدهیم و برای تحقق این مهم، بهسازی زمین چمن فوتبال شهر طی دو ماه آینده تکمیل می شود.

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: پایش تصویری شهر با ۲۰ عدد مانیتورینگ در ساختمان شهرداری در حال حاضر ۸۵ درصد شهر را پوشش می دهد.


میرازیی با اشاره با مشکل ترافیکی در خیابان خبرنگار بومهن، توضیح داد: برای رفع این مشکل ترافیکی نامهای برای شورای ترافیک شهرستان ارسال شده تا با جابجایی دوربرگردان پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسان راهور، مشکل ورود ممنوع این خیابان مرتفع شود.
وی با اشاره به رسیدگی به مشکل آبگرفتگی معابر ، خاطر نشان کرد: اجرای پل عرضی در بلوار امام رضا (ع)، قرار دادن سپتیک و اگو در خیابان اندیشه راهکارهایی برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر یاد شده است.

شهردار بومهن افزود: مشکل معبر اندیشه به ساخت و ساز مالکان سند داری بر می گردد که در طی ۱۵ سال گذشته در این محدوده خانه ساختند و امروز با مشکل آبگرفتگی مواجه هستیم که این مشکل با همکاری اداره آبفا در حال مرتفع شدن است.

میرزایی یادآور شد: از شهروندان تقاضا داریم در حین اجرای عملیات عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر برای مزاحمتهای مقطعی صبوری کنند تا بتوانیم عملیات عمرانی را زودتر به اتمام برسانیم.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان پردیس و در شرق پایخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha