۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85457468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امتیاز تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد به مهریز واگذار شد

یزد- ایرنا- سرپرست فرمانداری مهریز گفت: امتیاز تیم فوتبال ساحلی لیگ برتری صدرشیمی یزد برای حضور در لیگ امسال به این شهرستان واگذار شد.

" احمد آخوندی "روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم با نام مهریز و بیشتر با بهره گیری از بازیکنان مستعد بومی در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی مهریز در روز ۲۴ اردیبهشت ماه جاری در لیگ برتر کشور در استادیوم شهید محصل مهریز مسابقه خود را برگزار می‌کند که امیدواریم برای منطقه افتخار کسب کند.

این مسئول بیان کرد: تمرینات تیم فوتبال ساحلی مهریز برای حضوری قوی در لیگ برتر کشور بزودی آغاز می‌شود و در اولین مسابقه خود برابر تیم مدعی پارس جنوبی بوشهر حاضر می‌شود.

آخوندی گفت: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت کند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

۱۷ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا می‌کنند.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود و از یزد تیم‌های گلساپوش، چادرملو اردکان و مهریز حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون ۵۵ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha