۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85457374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق باعث رسوایی اسراییل و تقویت جمهوری اسلامی شد

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه بازتاب های زیبای عملیات صادق همچنان ادامه دارد، گفت: این عملیات ضمن رسوایی اسراییل و اقتدار و تقویت جمهوری اسلامی ، همچنان مورد تحسین مردم جهان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: اکنون دانشجویان در ۴۰ دانشگاه آمریکا علیه اسراییل تحصن کرده اند و در نتیجه عملیات وعده صادق اسراییل در دنیا رسواتر از قبل شده است و همه از جمهوری اسلامی تمجید می کنند.

وی افزود: عملیات وعده صادق قدرت جمهوری اسلامی را آشکارتر و بقول مقام معظم رهبری در این عملیات قدرت اراده جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد ، موشک های ما که به دست توانمند جوانان دانشمند کشور ساخته شده بود با عبور از موانع و لایه های متعدد به هدف رسید و ۲ پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کرد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به معارفه استاندار جدید لرستان یادآور شد: در سفر شب گذشته استاندار به بروجرد به حل مشکل کارگران نساجی و کارخانه کاشی جم بروجرد تاکید شد، نباید نسبت به مشکلات کارگران بی تفاوت باشیم، بلکه باید به حل مشکل آنها کمک کنیم.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت ورود دستگاه قضایی در موارد انجام کارهای خلاف شرع گفت: فدراسیون فوتبال شخصی را ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرده که وظیفه فدراسیون نبوده است بلکه دستگاه قضایی باید ورود کند تا چنین افرادی نگویند فدای سر آن خانم! بلکه باید این افراد تنبیه و اخراج شوند.

وی با اشاره به مساله اشیای قیمتی میراث فرهنگی بروجرد و انتقال آنها به خرم آباد، گفت: پس از بررسی سازمان بازرسی از محل نگهداری این اشیای ارزشمند که ۳۲ قلم هستند مشخص شد، در مخزن مناسبی قرار ندارند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: قرار شد این اشیا بطور موقت جای مناسبی در خرم آباد نگهداری شوند و به زودی مخزن لازم برای نگهداری آنها در بروجرد فراهم خواهد شد.

امام جمعه بروجرد ضمن انتقاد از میراث فرهنگی که تاکنون چنین مخزنی برای نگهداری اشیای ارزشمند فراهم نکرده است، گفت: نبود مخزن مناسب برای نگهداری اشیایی ارزشمند تاریخی در بروجرد یک اشکال است که باید به زودی حل شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز معلم گفت: شهید مطهری یک خطیب ماهر و نویسنده ای چیره دست و فیلسوف و فقیه بوده که بیشتر از همه یک معلم بوده است که دردها و مشکلات جامعه را بدرستی تشخیص می داده است.

وی افزود: مطهری در نوشتن و در کتاب هایش هم با مهارت تمام مشکلاتی که در جامعه وجود داشت را تشخیص می داد و به آنها می پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha