۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85457301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم است

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85457301
شرایط برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شرایط برای سرمایه‌گذاری و حضور امن سرمایه‌گذاران در لرستان فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد اظهار کرد: تمامی اقدامات برای برطرف کردن مشکلات پیش رو تکمیل این طرح عمرانی بکارگرفته شود.

وی افزود: این طرح از مطالبات مردمی است و صاحبان متعدد دارد ، همچنین زمینه فعالیت آغاز شده و تا ۲ هفته آینده جلسه بررسی برگزار و موارد بررسی می‌شود.

استاندار لرستان ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم از وظایف رسانه هاست، همچنین باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت در توسعه استان فراهم شود، لذا اقدامات لازم برای مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران خواهد شد.

پروژه برج های تجاری مسکونی کیو موسوم به برج های دوقلو سال ۹۳ با رویای اقتصادی شدن شهر خرم آباد در شمال این شهر در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۸ هزار متر مربع با هدف احداث ۳۰ طبقه (این پروژه باید در ۱۱ طبقه مسکونی ساخته می ‌شد اما پس از مدتی به ۱۹ و پس از آن به ۳۰ طبقه ارتقا یافت) به نام مرتفع ترین پروژه مسکونی لرستان با طراحی سالن اجتماعات و کنفرانس، کافی شاپ و رستوران، سالن های ورزشی، مرکز خرید و محوطه سازی کم نظیر آغاز و آنطور که گفته شد با رعایت بالاترین استانداردهای ساخت و ساز در دست احداث قرار گرفت.

اما پس از سال ها بلاتکلیفی نه تنها خرم آباد را تجاری نکرد بلکه به یک معضل نازیبا در قلب تپنده شهر تبدیل شد تا هر رهگذر دغدغه مند مسایل شهری نظاره گر وقفه بیش از یک دهه ای این طرح عظیم باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha