نظری افشار: شاید پائز به تیم ملی والیبال کمک کرد/ الان زمان حمایت است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق والیبال ایران گفت: شاید پائز بتواند به ما کمک کند. او اصل حرفه‌ای‌گری را به جا آورد و خیلی باانگیزه و امیدوار است.

فرهاد نظری افشار روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال در آستانه لیگ ملت‌ها اظهار داشت: الان زمان حمایت از تیم ملی است. البته من دوست داشتم تیم ملی با تمام ظرفیت به مسابقات برود؛ اما در چند روز گذشته برخی بازیکنان به بهانه‌های مختلف تیم ملی را همراهی نکردند.

وی در خصوص اینکه آیا پائز می‌تواند تاثیر مثبتی در تیم ملی داشته باشد، گفت: شاید پائز بتواند به ما کمک کند. او اصل حرفه‌ای‌گری را به جا آورد و خیلی باانگیزه و امیدوار است. این انگیزه خیلی می تواند به ما کمک کند. در ادامه باید به هماهنگی برسیم و بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. اگر بازیکنان خوب بازی کنند و همه تلاش خود را انجام دهند شاید بتوانیم حتی سهمیه المپیک را هم کسب کنیم؛ هیچ چیزی بعید نیست و امیدوارم تلاش بازیکنان به نتیجه برسد.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران در خصوص اینکه آینده والیبال ایران را با توجه به انتخاب میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال چگونه می‌بیند، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی که در فدراسیون والیبال انجام شده را مثبت‌ ارزیابی می‌کنم. تقوی مدیر جوانی است و باانگیزه است. من با تقوی صحبت کردم و در صحبت‌های او متوجه شدم که به دنبال پیشرفت والیبال است.

نظری افشار در پایان خاطرنشان کرد: همین که پاداش خیلی خوب برای صعود به المپیک در نظر گرفته اتفاق خیلی خوبی است و به انگیزه بازیکنان جوان کمک می‌کند. امیدوارم همه به دنبال این باشند که این انگیزه را مضاعف کنند. اتفاق مثبت دیگری که رخ داده حضور همبازیانم در کادرفنی تیم‌های ملی است. از این مسئله خیلی خوشحالم. ان‌شاءالله حضورشان با کسب نتیجه همراه باشد. آنها زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردند زیر نظر مربیان مربیان، لحظات حساس را تجربه کردند و به همین دلیل الان می‌توانند در لحظات حساس تیم‌ را مدیریت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha