چهار نفر از اراذل و اوباش درگیری پنجشنبه‌شب در ارومیه دستگیر شدند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: چهار نفر از اراذل و اوباشی که پنجشنبه شب در یکی از مناطق ارومیه درگیر شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دادستان ارومیه نیز در این خصوص گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

حسین مجیدی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار هستند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که هفت نفر بودند، چهارنفر در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و سه نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با قدردانی از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر علتی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

پنجشنبه شب در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب رعب و وحشت مردم شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha