۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85456011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی هلال احمر در چهار شهرستان خراسان جنوبی ادامه دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه درگیر سیلاب هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال تشدید بارندگی در استان، برخی منازل در روستاها دچار آبگرفتگی و خسارت سیلاب شدند.

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.

وی بیان کرد: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شد و عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

کاوسی افزود: امدادگران هلال‌ احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر دیروز (سه شنبه) در خراسان جنوبی آغاز و امروز شدت گرفت که باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم در پی وقوع بارش‌های شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان، تمامی نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

بارش ها تا اواخر وقت فردا در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha