۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85455838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: تقویت تولید داخلی بیش از هر زمانی نیاز است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در پیامی ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم‌های ظالمانه هستیم.

به گزارش ایرنا، در پیام روز چهارشنبه اسماعیل زارعی‌کوشا آمده است: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

در ادامه عنوان شده است: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

در پایان آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک این مناسبت فرخنده به عموم کارگران زحمت کش و بزرگوار استان کردستان، امید دارم در سایه الطاف خداوند و ایثار و فداکاری سربازان عرصه کار و تولید، شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش این خطه از ایران عزیز اسلامی باشیم.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه هفته کارگر نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha