۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85455207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی ایران اکسپو

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: خرما و آبزیان به عنوان ۲ محصول راهبردی این استان در نمایشگاه تجاری صادراتی ایران اکسپو پایتخت ارائه و عرضه می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی باستین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده وجود ندارد.

وی بیان کرد: براساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ مجموعه از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته اند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: امید است بوشهری‌های حاضر در نمایشگاه بتوانند با تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت برای توسعه صادرات استان تلاش کنند.

باستین یادآور شد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد که برنامه ریزی ویژه برای ارائه توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در این نمایشگاه انجام شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۷۰ کشور خارجی حضور پیدا می‌کنند که نقش آفرینی موثر بخش خصوصی بدون تردید به ارتقا جایگاه تجاری صادراتی استان بوشهر کمک شایانی می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی فراهم شده تا با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیازها کشورهای مختلف از استان اقدام شود.

باستین افزود: بخش دولتی و خصوصی استان بوشهر همواره تلاش دارد تا با حضور موثر در نمایشگاه زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha