بیمه‌ها ۲‌ هزار میلیارد ریال بدهی به دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان را پرداخت کنند

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: سازمان‌های بیمه‌ای بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طلب این دانشگاه را برای کیفیت‌بخشی به خدمات پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران قدس در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن همایش ستاد مرکزی این دانشگاه افزود: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب دارد که حدود ۹۰۰ میلیارد ریال آن باید به کارکنان این دانشگاه بابت مطالبات پرداخت شود.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رئیسی رییس جمهور، اعضای هیات دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمنان، ادامه داد: نقاط قوت و ضعف تجزیه و تحلیل شد تا برای رفع مسایل بیش از پیش تلاش شود.

وی تاکید کرد: سازمان‌های بیمه گر نسبت به پرداخت بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان متعهدتر عمل کنند تا این دانشگاه نیز بتواند هزینه‌های خود را تامین کند.

بیمه‌ها ۲‌ هزار میلیارد ریال بدهی به دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان را پرداخت کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان بیان کرد: پرداخت به‌موقع مطالبات دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سوی سازمان‌های بیمه‌گر بدون شک شرایط بهتری را برای خدمت‌رسانی و تامین نیاز در زنجیره خدمات فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، سرخه، آرادان و گرمسار جزو مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که بیش از ۴۸۰ هزار نفر در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان (شهرستانهای سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان و سرخه) ساکن هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری ۲ روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha