۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85454195
۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۴۷ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمودهای فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha