۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85454100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کشور در کرج

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85454100
آغاز مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کشور در کرج

کرج - ایرنا - مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای روز سه شنبه در مرکز تربیت مربی و آموزش های فنی وحرفه ای کشور مستقر در کرج آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز دراین مسابقات به رقابت می‌ پردازند.

"بهزاد غفاری" مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: این مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت ماه برای بانوان و از سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای آقایان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی و ارتقای سطح سلامتی کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه ای از اهداف این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه ۲ نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت دارند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

تعداد شرکت کنندگان بانوان شامل ۱۲ نفر در رشته شنا، دارت و تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر و هفت تیم والیبال است که در مجموع ۱۳۰ نفر بانو در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

همچنین آقایان ۱۵ نفر در رشته های شنا؛ دارت و تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه ، هشت تیم والیبال و هشت تیم فوتسال است که در مجموع ۲۳۰ نفر در این مسابقات حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha