۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85453757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد چند خودرو با شتر در طبس ۶ مصدوم داشت

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۹
کد خبر: 85453757
برخورد چند خودرو با شتر در طبس ۶ مصدوم داشت
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد سه تریلی و یک سواری در جاده طبس به اصفهان ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز سه شنبه اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بود با یک نفر شتر برخورد کرد و شتر به لاین مقابل پرت شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همزمان سه تریلی هم سرویس و یک سواری پشت آنها در لاین مقابل در حرکت بودند که تریلی اول با شتر پرت شده برخورد کرد و در ادامه هر سه تریلی و سواری به صورت جلو عقب با هم برخورد داشتند که بر اثر این سانحه ۶ نفر مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان این که علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم درباره این حادثه گفت: امدادگران هلال‌ احمر شهرستان طبس با تلاش پنج ساعته به هشت مصدوم تصادف زنجیره‌ای در جاده طبس - خور بیابانک امدادرسانی کردند.

محمدعلی کاوسی افزود: شب گذشته براساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس - خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرد و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این حادثه کشته نداشته است ادامه داد: عوامل امدادی هلال احمر به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از "ست هیدرولیک نجات" موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha