۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85453531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر در آیینی با حضور رئیس این سازمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دوشنبه‌شب در این آیین گفت: با ابتکار و همت استاندار بوشهر و همچنین مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن توسعه شهر بوشهر در جوار این شهر با ساخت و سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محقق می‌شود.

محمد اسلامی افزود: در این زمینه تلاش می‌شود تا در جهت رفع دغدغه‌های خانواده‌های کارکنان سازمان انرژی اتمی در حوزه مسکن پاسخی شایسته داده شود.

وی اظهار کرد: در اجرا ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر به واسطه موقعیت ساحلی به آماده سازی قابل توجهی نیاز دارد و طرح شهرسازی این محدوده برگرفته از معماری سنتی و تاریخی شهر بوشهر اجرا می‌شود.

اسلامی ادامه داد: با یک طراحی متفاوت سعی می‌شود از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای تامین مسکن مردم و به ویژه همکاران در سازمان استفاده شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: براساس وعده داده شده به کارکنان این سازمان و به ویژه همکاران در بوشهر داده شد کل افراد فاقد مسکن از نعمت مسکن برخوردار می‌شوند.

اسلامی افزود: این طرح تامین مسکن طرحی ملی بوده که براساس تدبیر و نگاه رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری است که بیان داشتند شمار دانشجویان هسته‌ای باید ۱۰ برابر شود و با چنین رویکردی اندازه سازمان انرژی اتمی به طور تساعدی در حال تغییر است.

اسلامی بیان کرد: عرصه‌ها و فعالیت‌های گوناگونی در سطح کشور در زیر مجموعه سازمان انرژی اتمی دنبال می‌شود و به تبع آن باید دغدغه بزرگ مسکن از محققان، کارشناسان و کارکنان زدوده شود.

اسلامی صبح امروز در سفری یک روز وارد بوشهر شد و در نخستین برنامه خود در همایش بین المللی هوش مصنوعی در دانشگاه خلیج فارس شرکت کرد.

وی سپس با حضور در جمع خبرنگاران به سوال‌های آنان پاسخ داد و در ادامه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر حضور پیدا کرد.

اسلامی امشب با اتمام سفر یک روزه خود بوشهر را ترک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha