۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۹
کد خبر: 85453530
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان تاریخ‌سازی ژیمناست این استان را تبریک گفت

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با صدور پیامی، راهیابی «مهدی الفتی» ژیمناست تاریخ‌ساز این استان را به رقابت‌های المپیک پاریس تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز دوشنبه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

در ادامه این پیام آمده است، گلستان استانی ورزش خیر و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان‌ هم در پیامی با تبریک این موفقیت گفت: بسیار خرسند و مسروریم به اینکه مهدی الفتی، جوان شایسته گلستانی پس از تاریخ‌سازی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، بار دیگر با کسب اولین سهمیه المپیک در تاریخ ژیمناستیک ایران، تاریخ سازیش را تکرار کرد و شادی و غرور ملی را به هم استانی‌های عزیزمان ارزانی داشت.

قاسمعلی برزمینی افزود: این موفقیت بزرگ را به خانواده محترم مهدی الفتی، مسوولان استان، جامعه ورزش و جوانان به ویژه جامعه ژیمناستیک استان و تمامی عزیزانی که در این موفقیت سهیم بودند تبریک و تهنیت عرض کرده و از قادر متعال استمرار افتخار آفرینی های قهرمانان استانمان را در عرصه‌های ملی و آسیایی و جهانی خواستارم.

به گزارش ایرنا، مهدی الفتی، دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو بار دیگر در ورزش ایران تاریخ‌سازی کرد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک، این ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای نخستین‌بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

این برای نخستین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

الفتی در بازی های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی ها را برای ایران به ارمغان آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha