طبق آیین نامه، بازی با استقلال ملاثانی باید سه بر صفر به سود فجر اعلام شود   

شیراز-ایرنا - سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به ماده ۶۲ کمیته  انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:‌ اگر یک باشگاه نتواند شرایط مسابقه را بر گزار کند نتیجه بازی باید سه به صفر  به سود تیم میهمان اعلام شود از این رو می خواهیم عدالت رعایت شود.

حسین عمادی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ٰ‌افزود:‌ از کمیته انضباطی می خواهیم مانند دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آباد که ماهشهری ها نتوانسته بودند بازی را در زمان مقرر برگزار کنند و نتیجه آن سه بر صفر به سود خیبر اعلام شد،‌ نتیجه بازی ما برابر تیم استقلال ملاثانی اهواز هم به سود ما اعلام شود.

وی اضافه کرد: ‌برابر با بند پنج ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی باید تمام مقدمات لازم برای برگزاری مسابقه در ساعت مقرر از سوی تیم میزبان آماده شود که این اتفاق در بازی مقابل استقلال ملاثانی اهواز رخ نداد.

عمادی گفت: ‌این بازی قرار بود روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود و ما نیز ۲ روز قبل از این بازی راهی اهواز شدیم و شب قبل از بازی هم در جلسه هماهنگی که با حضور سرپرست استقلال ملاثانی، ناظر ویژه فدراسیون و نماینده هیات فوتبال اهواز برگزار شد.

سرپرست باشگاه ملاثانی قویا اعلام کرد بازی در ورزشگاه غدیر برگزار می شود برای همین موضوع صورتجلسه شد.

وی بیان کرد: ‌ما یک ساعت و نیم پیش از شروع بازی جلو درب ورزشگاه غدیر حاضر شدیم و تا ساعت زمان بازی هم صبر کردیم اما ناظر ویژه بازی گفت‌ باید یک ساعت دیگر هم صبر کنید و تا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه هم جلوی در

ورزشگاه معطل ماندیم اما اجازه بازی را ندادند.

سرپرست باشگاه ادامه داد: اینکه بین مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی مشکلی وجود دارد ربطی به ما ندارد چرا که طبق

صورتجلسه پیش از بازی مقررشد دیدار ما برابر این تیم در ورزشگاه غدیر برگزار شود و انتظار داریم کمیته انضباطی رای عادلانه ای که برای خیبر خرم آباد اعلام کرد برای تیم ما هم منظور کند.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود در چارچوب هفته بیست هشتم مسابقات فوتبال دسته یک در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که اتفاق عجیبی رخ داد و دیدار این دو تیم برگزار نشد.

با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha