سنگ بنای تشکیل فراکسیون انقلاب در مجلس دوازدهم گذاشته شد 

تهران- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: سنگ بنای تشکیل فراکسیونی با عنوان فراکسیون انقلاب در مجلس دوازدهم توسط منتخبان گذاشته و نشست‌هایی در این خصوص برگزار شده است.  

علی‌اکبر علیزاده در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: اقدامات و مذاکرات اولیه برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم انجام شده است.

وی افزود: نشست‌های مختلفی برای هماهنگی‌های بیشتر در مورد تشکیل این فراکسیون برگزار شده و در حال برگزاری است و تعداد قابل توجهی از منتخبان آمادگی خود را برای تشکیل این فراکسیون اعلام کرده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند دستگی سم مهلکی برای نیروهای انقلاب است و باید همه نیروهای انقلاب ید واحده باشند تا بتوانند کار خود را به پیش برند.

علیزاده خاطرنشان کرد: امید است در سایه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مجلس دوازدهم شاهد پیشبرد امور در حوزه‌های مختلف باشیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این باره به خوبی عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد و دور دوم آن جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر است:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha