شیراز شرایط میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا را دارد

شیراز-ایرنا- نایب رییس فدراسیون  جهانی هندبال با اشاره به بازدید از امکانات شیراز برای میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان پسر آسیا گفت:‌ همه چیز خوب بود اما یک سری  موارد فنی در سالن ها مشاهده شد که زمان برای بر طرف کردن آنها تا شروع مسابقات در شهریورماه سال جاری وجود دارد.

بدرمحمد ذیاب صالح الذیاب، دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا ادامه داد:‌ در کُل ارزیایی ما از سفر به شیراز بسیار مثبت است چرا که هر کجا رفتیم با استقبال خوبی روبه رو شدیم و مهمان نوازی شیرازی ها که مردمان خونگرمی دارد جای تشکر دارد.

روابط دوستانه فدراسیون هندبال ایران با کنفدراسیون آسیا

وی ادامه داد:‌ روابط بسیار دوستانه فدراسیون هندبال ایران با کنفدراسیون آسیا و عضویت علیرضا پاکدل و میترا نوری در هیات رییسه آسیا موجب همکاری خوبی شده است و این سومین رویدادی است که طی ۲ سال اخیر به ایران دادیم، شیراز اولین تجربه ماست و امیدواریم اتفاق خوبی برای هندبال ایران و آسیا رقم بخورد.

بدر محمد ذیاب بیان کرد:‌ پیشنهاد فدراسیون هندبال ایران مبنی بر میزبانی شیراز را بررسی و احساس کردیم شیراز می تواند میزبانی خوبی باشد برای همین هم از این شهر و امکانات آنها بازدیدکردیم.

شیراز شرایط میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا را دارد

رشد هندبال ایران

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال با اشاره به اینکه طی پنج سال گذشته هندبال ایران رشد و توسعه خوبی داشته است ٰ‌اظهار کرد: فدراسیون هندبال ایران از معدود فدراسیون‌هایی است که هم در پایه ها و هم در بخش مردان و هم در رده بانوان و هندبال ساحلی نتایج خوبی گرفته است و این یک واقعیت است به آنها تبریک می گویم و امیدوارم این مسیر موفق متوقف نشود و ایران در سال های نه چندان دور در بالاترین شرایط قرار گیرد.

تمام مسابقات که در آسیا برگزار می شود اهمیت دارد

بدر محمد ذیاب در پاسخ به این پرسش که چه برنامه هایی در سطح آسیا و جهان دارید اظهار کرد:‌از نظر ما تمام مسابقات هندبال اهمیت دارد و در سال جاری مسابقات باشگاه های مردان آسیا را در پیش داریم که متفاوت است چرا که باشگاه ها بازیکنان خوب و حرفه ای از تمام قاره ها جذب می کنند برای همین هم سطح مسابقات بالا می رود و به لحاظ فنی جذاب و سنگین می شود که رشد و توسعه هندبال آسیا را فراهم می کند.

و ی اضافه کرد:‌ همچنین درسال جاری مسابقات هندبال زنان آسیا را که انتخابی جهان است در پیش داریم که از اهمیت زیادی برخوردار است ضمن اینکه در سال آینده هم مسابقات قهرمانی مردان جهان داریم که این هم اهمیت ویژه ای دارد.

شیراز شرایط میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا را دارد

مسابقات جهانی هندبال در راه شیراز

او گفت: با توجه به همکاری خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با فدراسیون هندبال ایران زمانی که داشتیم قرعه کشی مسابقات نوجوان آسیا در تهران انجام می دادیم با توجه به امکاناتی که شیراز دارد رغبت پیدا کنیم مسابقات جهانی هندبال را در شیراز برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور سال ۱۴۰۳ در شیراز برگزار خواهد شد.

تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم های هند و عراق همگروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha