رییس هیات کشتی خوزستان: آماده برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز هستیم

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه آماده برگزاری مسابقات بین المللی جام تختی در اهواز هستیم گفت: در این راستا امکانات و اقدامات مورد نیاز این رقابت‌ها با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

رمضان جمالپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به منظور برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، امروز جلسه ای با حضور استاندار، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر دست اندرکاران برگزاری این مسابقات در محل استانداری برگزار و آخرین اقدامات، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این که رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی ششم و هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود افزود: این پیکارها در سالن مسابقات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت انجام می شود در حالی که پیش از این قرار بود مسابقات در مجموعه گیت بوستان برگزار شود.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه در دوره های قبل، این رقابت‌ها به خوبی در استان برگزار شده بود گفت: تلاش می‌کنیم مسابقات امسال در بهترین سطح خود باشد و شرکت کنندگان با خاطره خوب این استان را ترک کنند.

وی با اشاره به این مطلب که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور به شمار می رود افزود: با توجه به حضور علاقه‌مندان بی‌شمار خوزستانی در رشته کشتی فرنگی، باز هم میزبانی رقابت‌های جام تختی به خوزستان سپرده شد.

جمالپور بیان کرد: بسیاری از کشتی‌گیران خوزستانی در این رقابت ها حضور دارند که امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته کشتی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha