۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85453082
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باند قاچاق با حدود ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر درمازندران منهدم شد

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند پنج نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۹۹ کیلو مواد مخدر در محور ورودی استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی انتاظامی مازندران سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با ۲ خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی ازدستگیری یکی ازعاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرنانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha