۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85452824
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بزرگداشت مقام معلم با پویش رادیویی «یک جمله زیبا به آموزگارم»

تهران- ایرنا- رادیو سلامت با هدف ارج نهادن به مقام شامخ معلم پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» را با مشارکت دانش آموزان سراسر کشور راه‌اندازی کرده است.

محمد یوسفی، مدیر فضای مجازی رادیو سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار رادیوی ایرنا، درباره برپایی پویش های متعدد در این شبکه رادیویی بیان کرد: رادیو سلامت در مناسبت های مختلف از شنوندگان دعوت می‌کند تا با شرکت در پویش‌های شبکه، تعامل‌شان با رادیو افزایش پیدا کند. شبکه سلامت از پیشنهادهای مخاطبان برای راه اندازی پویش‌های دیگر نیز بهره می‌برد.

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش‌های مختلف همچون پویشی برای روز قدس را برگزار کردیم. تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است.

مدیر فضای مجازی رادیو سلامت با اشاره به برپایی پویش یک جمله زیبا به آموزگارم عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از آغاز پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha