شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک مساوی شدند

شیراز-ایرنا- دیدار تیم های شهر راز شیراز و مس کرمان در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور با نتیجه مساوی پایان یافت.

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.

دیدار این ۲ تیم درحالی برگزار شد که هیچ کدام از آنها شانسی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان نداشتند و خطر سقوط هم این ۲ تیم را تهدید نمی کرد برای همین بازی نسبتا خوبی از آب در آمد.

نیمه نخست ۲ تیم بازی پایا پایی را انجام دادند هر چند در برخی دقایق بازی تیم میزبان بهتر بازی کرد.

تیر دروازه شهر راز لرزید

دقیقه ۲۴ بازی یک اشتباه از سوی مدافع تیم شهر راز کافی بود تا توپ به میلاد غریبی مهاجم مس کرمان برسد و ضربه سنگین این بازیکن به تیر عمودی دروازه شهر راز بر خورد کرد و مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲تیم بدون گل به رختکن رفتند.

شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک مساوی شدند
دیدار تیم های شهر راز شیراز و مس کرمان

گل زودهنگام تیم میزبان

با شروع نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید، دقیقه ۴۶ ضربه سنگین میلاد غربیی از پشت محوطه هجده قدم پس از بر خورد به مدافع تیم مس، توپ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل نخست میزبان شد.

در ادامه نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه شهر راز انجام داد تا اینکه به گل مساوی دست یافتند.

دقیقه ۶۲ خشایار زبرجد بازیکن تیم مس پس از جای گذاشتن مدافع تیم شهر راز با یک ضربه محکم توپ را درون دروازه میزبان جای داد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه دوم هم هر ۲ تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که ازدست رفت و در نهایت هم این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

در اتفاقی عجیب، بازی تیم های استقلال ملاثی اهواز و فجر شهید سپاسی بر گزار نشد

همچنین قرار بود امروز دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به دلایلی عجیب به تعویق افتاد.

بر اساس این گزارش، ورزشگاه غدیر اهواز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در اختیار تیم لیگ برتری استقلال خوزستان قرار گرفته و بازی های خانگی این تیم در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

هر چند از ابتدای فصل لیگ دسته یک بازی های استقلال ملاثانی در این ورزشگاه برگزار می شده اما باشگاه استقلال خوزستان اجازه برگزاری این بازی را نداد.

هر ۲ تیم حدود ۲ ساعت پشت در بسته ورزشگاه غدیر معطل ماندند و در نهایت هم بازی بر گزار نشد تا یک اتفاق عجیب در فوتبال کشور رقم بخورد.

وضعیت جدول چهار تیمی که شانس صعود دارند

با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.

همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha