۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85452348
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تارتار: در نیمه دوم مقابل سپاهان غافلگیر شدیم

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
کد خبر: 85452348
تارتار: در نیمه دوم مقابل سپاهان غافلگیر شدیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار مقابل سپاهان اصفهان و در نیمه دوم غافلگیر شدیم و اشتباهاتی که داشتیم منجر به شکست ما شد.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار یکشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سپاهان اصفهان در بندرانزلی اظهار کرد: ما باید اشتباهات را به حداقل برسانیم اما در بازی با سپاهان روی غافلگیری و اشتباه، نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: این اشتباه به کادرفنی بر می‌گردد و مسئولیت این باخت برعهده من است و به دلیل اینکه در این دیدار شکست خوردیم و نتوانستیم هواداران خود را خوشحال کنیم، از آنان عذرخواهی می‌کنم زیرا هواداران جانانه از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: البته در نیمه نخست تیم ما بسیار عالی ظاهر شد و حتی می توانستیم این نیمه را با برتری ۲ گل به اتمام برسانیم زیرا یکی از ضربات ما به دیرک دروازه اصابت کرد اما در نیمه دوم پراشتباه ظاهر شدیم که تاوان آن شکست در این دیدار بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: روی گل دوم نیز بر روی مدافع ما خطا انجام شده بود که متاسفانه داور این خطا را ندید و بازی را ادامه داد که در نهایت همان حمله به گل دوم سپاهان تبدیل شد.

تارتار بیان کرد: از سوی دیگر دیدار ما مقابل سپاهان که تیمی قدرتمند، پرمهره و پرامکانات است و بهترین تیم ایران محسوب می‌شود، یک بازی برابری بود و می‌توانستیم با پیروزی در این بازی فاصله خود با این تیم کاهش دهیم اما با شکست در این دیدار، فاصله ما زیاد شد و باید در بازیهای باقیمانده جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران دوست دارند که تیم آنان برای قهرمانی بجنگد اما امکانات ما بسیار کم است و باید همه مسئولان به کمک تیم ملوان بیایند تا مشکلات برطرف شود ولی با این وجود هم ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و حتی در مسابقات جام حذفی نیز برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha