۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85452248
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال سپاهان، ملوان را در بندرانزلی شکست داد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۹
کد خبر: 85452248
تیم فوتبال سپاهان، ملوان را در بندرانزلی شکست داد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور در یک دیدار خانگی مغلوب تیم فوتبال سپاهان اصفهان شد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و سپاهان اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سپاهان با گلزنی شهریار مغانلو با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار تیم ملوان روی یک کار گروهی به گل برتری دست یافت و محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن این تیم توانست در دقیقه دهم دروازه تیم فوتبال سپاهان را باز کند تا این نیمه به سود ملوانان خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم، سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را شهریار مغانلو در جهت خلاف حرکت دروازبان ملوان به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال شود.

پس از گل مساوی، تیم ملوان با حمایت طرفدارانش بازی بهتری ارایه داد اما تیم سپاهان اصفهان در دقیقه ۷۰ و روی یک ضدحمله توسط شهریار مغانلو به گل دوم خود دست یافت تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را مرتضی منصوریان با کمکهای حسن ظهیری و محسن سلطانی برعهده داشتند که در جریان بازی سیدمحمد کریمی، نیما میرزازاد و رامین رضاییان از تیم فوتبال سپاهان اصفهان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، محمد عمری(دقیقه ۶۸ مهران احمدی)، محمدرضا سلیمانی، میلاد باقری، پوریا پورعلی(دقیقه ۶۸ حسین صادقی)، ابوذر صفرزاده، رضا جعفری(دقیقه ۸۴ سهیل فداکار)، مجید عیدی، حامد نورمحمدی(دقیقه ۷۲ محمد طیبی) و محمدرضا بردبار مقابل سپاهان قرار گرفت.

تیم سپاهان اصفهان هم با ترکیب نیما میرزازاد، رامین رضاییان، سیدمحمد کریمی، هادی محمدی، امید نورافکن، برایان دابو، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده(دقیقه ۴۵ کاوه رضایی)، سیاوش یزدانی، رضا شکاری(دقیقه ۶۳ علی‌اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو رو در روی ملوان قرار گرفت.

با توجه به نتیجه این دیدار تا پایان هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، سپاهان اصفهان با کسب ۴۵ امتیاز در رتبه سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha