۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 844
کد خبر: 85452169
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش "غزه زنده است" با محوریت دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت

تهران- ایرنا- رییس کمیته رسانه همایش «غزه زنده است»، از برگزاری این همایش با محوریت فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) خبر داد.

سید جواد حسینی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا در این خصوص توضیح داد: دانشگاه الزهرا با مشارکت و همکاری بنیاد رسانه ای فرهنگی آمریکای لاتین خیام، جمعیت دفاع از مردم فلسطین و مجموعه ای از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه فلسطین همایش "غزه زنده است" را برگزار می کند.

وی افزود: این همایش با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهادهای حامی فلسطین برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش "غزه زنده است" با محوریت دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت

حسینی اظهار داشت: در این همایش که با حضور شخصیت های سیاسی، فرهنگی و علمی داخلی و خارجی و فعالان حوزه فلسطین و نمایندگان گروه های مقاومت و برخی سفرای کشورهای خارجی برگزار می شود، تعدادی از شخصیت های سیاسی و مقاومت کشور نیز سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این همایش روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی نیز حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha