۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85452080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات ملی استان اردبیل تا پایان شهریور ماه جذب می‌شود

اردبیل-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تمام تلاش بر این است صددرصد اعتبارات استان را پایان شهریورجذب کنیم تا با بهره‌گیری از فرصت کاری بخش عظیمی از طرح‌های نیمه تمام استان به سرانجام برسد.

داود شایقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹۲ طرح استانی با جذب اعتبارات و منابع در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته که انتظار می‌رود در صورت نیاز با اصلاح موافقت‌نامه‌ها و جذب اعتبارات برای طرح‌های مصوب بتوان روند اجرایی آنها را تسریع کرد.

وی همچنین از اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت‌های صنعتی و ۴۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل سدهای معیشتی استان خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر برای تکمیل فاضلاب شهرهای استان یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: در سال‌جاری تخصیص اعتبارات با رقم سه هزار میلیارد ریال در دستور کار است که در صورت تحقق انتظار می‌رود بخش زیادی از طرح‌های نیمه‌تمام استان به سرانجام برسد.

پرداخت 720 میلیارد ریال کسری فوق العاده ویژه کارکنان استان

وی با بیان اینکه ۷۲۰ میلیارد ریال کسری منابع برای اجرای بند فوق العاده ویژه کارکنان دولت در استان اردبیل سال گذشته جبران و پرداخت شد، افزود: ماهانه اجرای فوق العاده ویژه ۶۱ میلیارد ریال بار مالی به همراه داشت که در مجموع ۷۲۰ میلیارد ریال کسری اعتبار هزینه ای با همکاری اقتصاد و دارایی، خزانه و ذیحساب جبران شد.

شایقی افزود: اواخر سال گذشته و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل کسری اعتبارات هزینه ای جبران شد تا اضافه کار، هزینه‌های رفاهی و معوقات کارکنان به همراه پاداش بازنشستگی ۱۶۳ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۱ پرداخت شود.

به گفته این مقام مسئول در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سیاستگذاری‌های ملی و استانی ابلاغ شده تا در برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های امسال مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha