۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85452046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت از نخبگان البرز برای ارائه برنامه حول جهش تولید

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱
کد خبر: 85452046
دعوت  از نخبگان البرز برای ارائه برنامه حول جهش تولید

کرج - ایرنا - استاندار البرز ، نخبگان و صاحبنظران را به مشارکت در ارائه برنامه برای جهش تولید و راهکارهای تخصصی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز با بیان اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال، تشکیل شده است، افزود: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس طی مشاوره از مدیران، صاحبنظران و نخبگان، تقسیم کار کرده ایم.

وی ادامه داد: مردم باید در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم.

عبداللهی گفت: روند اجرای تمام برنامه ها و مصوبات این قرارگاه باید ارزیابی و نظارت شود.

وی افزود: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

البرز جزو استان های معین برای مکان یابی سکونتگاه های جدید ساحلی

استاندار البرز گفت: مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری، صورت گرفته البرز نیز جزو استان های معین در این راستا است.

وی افزود: ایجاد شهرک های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز ، کمیته های ۱۲ گانه اعلام شد و تا پایان هفته برای ارائه نظرات و پیشنهادات نهایی به مدیران و صاحبنظران فرصت داده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha