فعالیت ۲.۵ میلیون سفیر سلامت در کشور

تهران - ایرنا- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کشور بیش از ۲.۵ میلیون سفیر سلامت داریم و پیش‌بینی کرده‌ایم که این تعداد را به ۴ میلیون نفر افزایش دهیم.

به گزارش ایرنا از وبدا، حسین فرشیدی همزمان با دومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی»، در برگزاری مراسم نمادین هفته سلامت در دبستان امام هادی (ع) شهرری با تاکید بر اهمیت سلامت روانی در کنار سلامت جسمانی دانش آموزان، افزود: در ایران ۱۶ میلیون دانش آموز داریم که نقش تاثیرگذاری در ارتقا و گسترش سلامت خانواده ها دارند.

وی با اشاره به طرح سلامت خانواده، اظهارداشت: در دولت مردمی بر پیشگیری مقدم بر درمان تاکید داریم و دانش آموزان می توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر فعالیت بدنی و تغذیه سالم در مدارس، گفت: وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در صدد هستند تا گام های اساسی در جهت سلامت دانش آموزان بردارند.

آیین کاشت نهال به یاد شهدای گرانقدر غزه و مدافعان سلامت کشور و برپایی غرفه های یادمان شهدا، پایش سلامت، مشاوره بهداشت، بهداشت دهان و دندان، پایگاه مشاوره تغذیه سلامت، طرح ملی دادرس و ماهر و غرفه محیط زیست نیز در حاشیه این مراسم، برگزار و اجرا شد.

هفته سلامت ۱۴۰۳ با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» از یکم تا هفتم اردیبهشت در کشور درحال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha