۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85451913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۳۴ هزار شهید حاصل ۱۹۸ روز جنایت در نوار غزه + فیلم

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در یکصد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه ساکنان نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) به این منطقه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دستکم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که یک مسئول فلسطینی امروز با ارایه جزئیات بیشتری از جنایت‌ ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه در یکصد و نود و هشتمین روز جنایت این رژیم اعلام کرد که با کشف پیکر شمار دیگری از شهدا در یک گور دسته جمعی، شمار کل پیکرهای کشف شده در این شهر بعد از عقب نشینی ارتش اسرائیل از آن به بیش ۱۵۰ پیکر رسید.

در همین حال، سخنگوی سازمان دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که در مجتمع پزشکی ناصر واقع در خان‌یونس، پیکر ۵۰ شهید جدید در یک گورستان دسته جمعی یافت شد.

وی گفت که بعد از خروج نیروهای اشغالگر از خان‌یونس، پیکر بیش از ۱۵۰ شهید یافت شد و تقریبا ۵۰۰ نفر دیگر در جرگه مفقودان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha