خیران روانسری چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا- خیران و نیکوکاران روانسری در جشن گلریزان بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایرنا؛ رییس دادگستری شهرستان روانسر در این مراسم جسن با بیان اینکه خیران شهرستان روانسر در هر امر خیری پیشتاز بوده‌اند، گفت: مردم این شهرستان پیشتازی در بخش مدرسه سازی و بخش سلامت را اثبات کرده‌اند.

«فریبرز جلیلیان» افزود: هرچقدر بتوانیم فرهنگ دستگیری از مستمندان را تقویت کنیم، این مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود و همه ما وظیفه داریم به کمک این افراد بشتابیم.

وی با بیان اینکه نگاه زندانیان غیرعمد چشم انتظار سخاوت خیران است، گفت: کمک خیران نیکوکار علاوه بر اینکه بنیان خانواده‌ها را مستحکم می‌کند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری خواهد کرد.

رییس دادگستری شهرستان روانسر اظهار کرد: رابطه نزدیکی میان جرایم غیرعمد و مشکلات اجتماعی در جامعه وجود دارد و هرچه بتوانیم زندانیان جرایم غیرعمد بیشتری را آزاد کنیم تاثیرات آن را بهتر در جامعه احساس خواهیم کرد.

جلیلیان گفت: جرائم غیرعمد به هر لحاظ پیش خواهد آمد و به طور قطع مردم و مسوولان باید بدانند آثار نبود سرپرست خانواده در جمع خانواده ضربه بیشتری به جامعه خواهد زد و این عمل خیرخواهانه مردم در جهت آزادسازی این افراد علاوه بر بازگرداندن آرامش به کانون خانواده، در پیشگیری جرائم دیگر موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آسیب دیدگان و نیازمندان جامعه دارای کرامت انسانی هستند و باید به آنها توجه شود تصریح کرد: کمک به آزادسازی یک زندانی فرصتی برای ایفای نقش و حمایت از حداقل یک خانواده گرفتار است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha