۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85451664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان فارس شناخته شدند

شیراز-ایرنا- پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد نونهالان فارس با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان یافت و کشتی گیران میزبان بیشترین مقام را کسب کردند.

به گزارش خبرنگارایرنا در این مسابقات که به مدت ۲ روز در سالن خانه کشتی شیراز برگزار شد،‌ ۴۲۷ کشتی گیر از سراسر فارس شرکت داشتند.

فرنگی کاران برتر

در کشتی فرنگی، مرتضی کاظمی، ابوالفضل مرادی، رضا انفرادی، محمدامین کیانی، پارسا دهقانی، پویا رزمجو و امیرحسین بلاغی از تیم شیراز الف، امیرعلی سعیدی از زرقان، رضا همایون از مرودشت،‌محمدرضا صفری از سروستان،‌ محمد اقبال از سپیدان و ابوالفضل بیگی از شیراز ب به مقام قهرمانی وزن های مختلف رسیدند.

قهرمانان کشتی آزاد

همچنین در کشتی آزاد هم هومن رنجبری، امید عباسی، محمد هوشیار و امیرحسین جمشیدی از شیراز الف،‌ مهدی قرائتی و ‌ امیرحسین رشیدی نوبندگانی از فسا، امیرحسین زارع و حمیدرضا شفیعی از مرودشتٰ،‌ آریا نعمت اللهی از آباده و ابوالفضل کبیری از شیراز ب مدال طلای وزن های مختلف را برگردن آویختند.

فارس، یکی از قطب های کشتی فرنگی ایران

فارس یکی از قطب های مطرح این رشته است که امید نوروزی و محمدرضا گرایی توانسته اند مدال طلای المپیک کسب کنند و چندین کشتی گیر دیگر این استان مدال مختلف جهانی، آسیایی و بین المللی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha