۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85451623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز بر مقابله با هر نوع  افزایش قیمت خارج از قانون تاکید کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: باید با هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبارها ی استان مورد نظارت قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز افزود: روند تولید، توزیع و عرضه کالا به ویژه کالاهای اساسی، هر هفته در قالب گزارشی جامع در ستاد تنظیم بازار ارایه شود.

وی با بیان اینکه در مسیر تحقق شعار سال باید در تمامی ابعاد توسعه استان، مشارکت های مردمی را مد نظر قرار دهیم، گفت: بر این اساس ضرورت دارد راه اندازی، توسعه و احیای تعاونی ها را در دستور کار داشته باشیم.

استاندار البرز ادامه داد: طرح پیشنهادی ساماندهی، بازسازی و توسعه بخش تعاون برای اصلاح شبکه توزیع در استان البرز باید بررسی شده و در صورت تایید اعضا، اجرایی شود.

عبداللهی گفت: اتاق تعاون استان باید حضور فعال تری در این بخش داشته باشند چراکه بهره گیری از ظرفیت تعاونی ها، گام موثری در جهت تحقق مشارکت مردم خواهد بود.

وی افزود: در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان، کمیته ای تخصصی در بخش تعاونی ها فعال شده و ضرورت دارد مسائل این بخش به شکل تخصصی در کمیته مربوطه مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به طرح سواحل مکران، گفت: سیاست دولت سیزدهم در تعاقب تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص بهره برداری از ظرفیت سواحل جنوبی کشور، شناسایی۲۷ نقطه و تعیین استان های معین فاقد ساحل برای سرمایه گذاری و ساخت شهرک های مسکونی است.

وی افزود: می توان تعاونی هایی تشکیل داد و در بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت های اقتصادی همچون پرورش ماهی و میگو، ورود کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha