ابراز امیدواری استاندار تهران به توسعه روزافزون بنگاه‌های اقتصادی کشور

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تبریک به رییس سازمان ملی استاندارد ایران، به مناسبت توفیق این سازمان در اخذ تاییدیه ارزیابی هم‌ترازی صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) گفت: این دستاورد رشد و توسعه روزافزون بنگاه‌های اقتصادی کشور را رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری زوز یکشنبه با صدور پیامی اظهار کرد: این دستاورد حاصل تلاش‌های بی دریغ و مشارکت نخبگان علمی و فنی در سازمان ملی استاندارد است که بی شک رشد و توسعه روزافزون بنگاه‌های اقتصادی کشور را رقم می زند.

استاندار تهران با اشاره به نتایج مؤثر این توفیق در تجارت جهانی، ادامه داد: خرسند هستیم که با این موفقیت، نتایج آزمون، بازرسی و گواهی‌های صادره توسط نهادهای ارزیابی انطباق، در جامعه جهانی مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

فخاری جدیت و اهتمام سازمان ملی استاندارد ایران در دستیابی ارزیابی همترازی را ستودنی دانست و افزود: در شرایط سخت و شکننده تحریمی و در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، پیوستن و عضویت مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در اتحادیه بین المللی، قطعاً جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور خواهد بود و این توفیق موجبات شادی و رضایت مردم، تجار و صادرکنندگان ایرانی را فراهم ساخته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha