۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85451479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار پردیس: یکی از معابر اصلی شهر به نام سپاه پاسداران نام گذاری شد+فیلم

پردیس - ایرنا - شهردار پردیس اعلام کرد: به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر به نام سپاه نام گذاری شد. 

رضا کارخانه روز یکشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و بلوار بصیرت حد فاصل بلوار جانبازان و شهید سلیمانی به نام سپاه نام گذاری شد.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت سالروز نامگذاری روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیر مقدم به خانواده سردار شهید حسین محمدی خاطرنشان کرد: بلوار طوبی که یکی از خیابانهای منشعب از خیابان بصیرت است نیز به نام سردار شهید حسین محمدی شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

محسن قضاتلو با اشاره به مصوبات جلسه نام گذاری، خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد که معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند این مصوبه اجرایی شود.

وی توضیح داد: معابری به نام شهید کرم پور و شهید صالحی روزبهانی در پردیس و یک شهیده دفاع مقدس هم در بومهن نام گذاری می شود.

فرماندار شهرستان پردیس یادآور شد: شهدای معزز نور راه ما هستند و ما وظیفه داریم برای زنده نگهداشتن یاد و نام آنها تلاش کنیم.

شهردار پردیس پردیس نیز در این مراسم گفت: در کمیته نام گذاری تغییر نامِ سایر معابر در تمامی فازهای شهر پردیس مصوب شد و با برنامه ریزی انجام شده هر معبر و خیابانی که مد نظر خانواده معزز شهدا باشد به نام شهید تغییر نام خواهد داد. رضا کارخانه تصریح کرد: یکی از برنامه های شهرداری تغییر نام معابر به ویژه در فازهای جدید ۱۱،۵،۸، ۹ به نام شهدای معزز بنا به خواسته و همراهی شهروندان است تا بر اساس درخواست مردم شهرداری به تکلیف خود عمل کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

شهردار پردیس : یکی از معابر اصلی شهر به نام سپاه پاسداران نام گذاری شد+فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha