۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85451127
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85451127
جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است

نوشهر - ایرنا - رییس پلیس راه کندوان گفت: تردد خودروها در روز های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری پس از گذر از کندوان از طریق آزاد راه تهران- شمال محدوده استان البرز برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز گزارش داده بود که به منظور ایمن سازی مسیر جنوب به شمال محور قدیم کرج - کندوان در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم فروردین ماه جاری حوالی ۹ صبح تا ۱۵ عصر به روی کاربران جاده ای بسته است.

سرگرد محمد احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آنچه گزارش شده انسداد این محور از کرج به کندوان محدوده شهرستانک استان البرز بوده و بنابراین تردد خودروها پس از گذر از کندوان در ادامه از طریق آزاد راه تهران - شمال حوزه استان البرز برقرار است و هیچگونه منع تردد وجود ندارد

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha