همکاری ۱۰۱ هزار نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از همکاری ۱۰۱ هزار نیکوکار با این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: کمیته امداد تهران، استان معین پنج استان محروم کشور است.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری ساجدین در جوار آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) در غرب تهران اظهار داشت: با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری خدمات مطلوبی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان ارایه می شود.

وی افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش بسزایی در هم‌افزایی کمک‌های مردمی ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: هم اکنون در استان تهران بالغ بر۱۰۱ هزار نیکوکار درراستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت با کمیته امداد همکاری دارند.

پرپنچی بیان کرد: در کنار سایر خدمات حمایتی، تأمین مسکن و پرداخت هزینه های درمانی از جمله اساسی ترین موارد مورد پی گیری این نهاد برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت است که انتظار می رود مرکز نیکوکاری ساجدین در این زمینه با کمیته امداد هم افزایی لازم را در خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت داشته باشند.

همکاری ۱۰۱ هزار نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران

خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی ارائه می شود

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: کمیته امداد استان تهران، به عنوان استان معین برای پنج استان محروم کشور در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت اقدام می کند.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی ارائه می شود، اظهار داشت: مددجویان و سایر متقاضیان خدمت می‌توانند با گوشی‌های تلفن همراه خود یا مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان و یا کامپیوترهای شخصی از طریق نشانی اینترنتی soha.emdad.ir درخواست خود را در سامانه انتخاب و ثبت کنند و این درخواست در سریع‌ترین زمان در اختیار مسئول مربوطه قرار گرفته و بررسی می شود.

پرپنچی خاطرنشان کرد: فرآیند بررسی و صحت‌سنجی درخواست‌ها براساس شماره همراه، کدپستی و دهک افراد انجام می‌گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha